KPI to kluczowe wskaźniki efektywności, które mierzą realizację założonych celów. Używane są w wielu różnych dziedzinach, również do mierzenia skuteczności działań marketingowych.

KPI Co oznacza skrót? - Kluczowe Wskaźniki Efektywności
KPIKey Performance Indicators

Web Smarketing to spójne i bliskie połączenie internetowych działań sprzedażowych i marketingowych w celu skuteczniejszego i szybszego ich przełożenia na wyniki sprzedażowe.

Najlepsze strony internetowe Radom
WEB SMARKETINGeSprzedaż + eMarketing

Metoda SMART pomaga nam w poprawnym wyznaczaniu celów w taki sposób, abyśmy byli w stanie je osiągnąć. Cel powinien być: S – Specific – Sprecyzowany, M – Measurable – Mierzalny, A – Achievable – Osiągalny, R – Realistic – Realny, T – Time-bound – Określony w czasie / Terminowy.

Strony internetowe Radom
SMARTZarządzanie

SEO to szereg działań, którego celem jest optymalizacja stron www pod kątem wyszukiwarki internetowej w celu osiągnięcia przez daną stronę internetową jak najwyższej pozycji w organicznych, naturalnych wynikach wyszukiwania biorąc pod uwagę konkretne słowa kluczowe.

Najlepsze strony internetowe w Radomiu
SEOSearch Engine Optimization

SMO to zbiór działań mających na celu promocję danej strony www przy wykorzystaniu mediów społecznościowych typu Facebook, YouTube, Twitter, Instagram, itp.

Social Media Radom
SMOSocial Media Optimization

SMM to szereg działań promocyjnych wykonywanych za pośrednictwem mediów społecznościowych typu Facebook, Instagram, YouTube, itp, których celem jest zwiększenie ruchu lub sprzedaży na stronie www.

Sklepy internetowe Radom
SMMSocial Media Marketing

Inbound Marketing to strategia e-marketingowa, której celem jest podejmowanie takich działań w sieci, w taki sposób, aby potencjalni klienci sami znaleźli to, czego szukają.

Skuteczne strony internetowe Radom
Inbound MarketingMarketing Przychodzący

Digital-Driven Marketing oparty na danych odnosi się do strategii opartych na spostrzeżeniach wyciągniętych z analizy dużych danych, zebranych poprzez interakcje i zaangażowanie konsumentów, w celu stworzenia prognoz dotyczących przyszłych zachowań.

Data-Driven Marketing - Co to jest?
DDMADigital-Driven Marketing

Real-time marketing (RTM) to działania web smarketingowe wykonywane w czasie rzeczywistym, wykorzystujące aktualne wydarzenia kulturowe, polityczne czy nowe zjawiska społeczne, które mają miejsce w kraju czy na świecie do komunikacji z odbiorcami marki.

Real-Time Marketing
RTMReal-time marketing