Strona internetowa Twojej firmy jest często pierwszą rzeczą, którą potencjalny klient przegląda, aby poznać więcej informacji na temat Twojej marki. Witryna www jest jak niezmordowany sprzedawca, który pracuje 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, 365 dni w roku. Strona www to odzwierciedlenie Twojej marki pod każdym względem i często jest to jedno z najpotężniejszych narzędzi marketingowych, jakie może mieć Twoja firma. Nie trzeba dodawać, jak ważne jest, aby Twoja strona internetowa wykonała jak najlepszą robotę. Nic nie odzwierciedla gorzej marki Twojego przedsiębiorstwa niż statyczna i archaiczna strona internetowa z nieaktualnymi informacjami. Badania wykazują, że ok. 85% Klientów przegląda strony internetowe w celu bliższego poznania przyszłego partnera biznesowego.
Zastanawiasz się, czy nadszedł czas na nowy projekt strony internetowej Twojej firmy?
Jeśli tak, to zobacz moją listę 12 powodów, dla których warto rozważyć budowę nowej strony internetowej.
1. Twoja strona jest przestarzała.
Tak, tak. Strony internetowe też się starzeją. Jeśli uważasz, że Twoja witryna nie jest miła dla oka, to najwyższy czas coś z tym zrobić. Potrzebujesz strony internetowej, która wciąga użytkownika, jest przyjemna dla oka i zapewnia najlepsze wrażenia, a czasami też miłe emocje związane z Twoją marką.
Pamiętaj, że Twoja witryna to pierwsze wrażenie Twoich potencjalnych klientów! Podobnie jak moda zmienia się z upływem czasu, podobnie też ma się rzecz ze stronami internetowymi.
Zadaj sobie pytanie – Ile lat ma Twoja obecna strona internetowa?
Nowoczesne projektowanie stron internetowych sprzyja czystości i prostocie, nie jest zaśmiecone i co ważne wyszukiwarka Google ją „lubi”, dzięki czemu ustawia ją wyżej w wynikach wyszukiwania. W ułamku sekundy Twoja strona przekazuje, że działasz z duchem czasu i pracujesz zgodnie z najnowszymi e-trendami.
2. Twoja strona wygląda na zaprojektowaną przez amatora.
Czy Twoja witryna www odzwierciedla jakość Twojej marki, czy wygląda na to, że została zaprojektowana przez amatora? Korzystanie z najtańszej oferty może zapewne zaoszczędzić pieniądze w krótkim okresie, ale nie zapewni jakości i wyników, których potrzebuje Twoja firma od strony internetowej.
Ponadto wiele firm wykorzystuje umiejętności techniczne swojego wewnętrznego działu informatycznego do budowania strony internetowej lub wynajmuje firmę zajmującej się tworzeniem stron internetowych zorientowaną bardziej na programowanie, kodowanie, ale najprawdopodobniej nie znają zasad poprawnego projektowania, ani nie posiadają umiejętności twórczych, kreatywnych, które są niezwykle w tym zakresie potrzebne. Programowanie i projektowanie graficzne to dwie różne specjalności, a ich jakość ma kluczowe znaczenie dla budowania właściwej strony internetowej.
3. Twoja strona używa darmowego szablonu lub motywu.
Korzystanie z darmowego szablonu strony internetowej może być kuszące, zwłaszcza jeśli masz ograniczone budżety lub zasoby. Ale większość darmowych lub tanich szablonów nie spełnia wymaganych oczekiwań. Istnieje wiele powodów, dla których warto unikać używania darmowego szablonu dla swojej witryny, w tym ogólny projekt, ograniczenia treści, ograniczenia licencyjne, spowalniający kod, słabe możliwości pozycjonowania (SEO), zła funkcjonalność czy brak stałych aktualizacji. Być może też najważniejszym powodem jest brak wyjątkowości. Nie jesteś jedyną firmą, która korzystała z pobranego, darmowego szablonu. Są szanse, że setki lub tysiące innych używa tego samego szablonu. Darmowe szablony stron internetowych są po prostu zbyt ogólne i mają znacznie mniejszą wartość niż niestandardowy projekt dostosowany specjalnie do Twoich odbiorców https://belgradesaxperience.com/lettera-o/index.html , potrzeb treści i celów biznesowych.
4. Twoja witryna jest trudna w nawigacji.
Czy Twoi użytkownicy mogą znaleźć to, czego potrzebują za pomocą dwóch kliknięć lub mniej? Czy Twoje menu jest proste czy też jest mylące? Ponieważ sieć ewoluowała, więc ludzie mają oczekiwania co do doświadczenia użytkownika i funkcjonalności. Użytkownicy Internetu wymagają dziś przyjemnego, wydajnego doświadczenia. Jeśli Twoje menu i nawigacja opierają się na najlepszych praktykach ostatniej dekady, tracisz tylko ruch na Twojej witrynie.
5. Ładowanie Twojej witryny zajmuje dużo czasu.
Jeśli ładowanie treści i obrazów trwa zbyt długo, wiele osób może opuścić witrynę już podczas jej ładowania. Użytkownicy sieci nie mają cierpliwości dla stron internetowych, które powolnie się ładują. Google uwzględnia teraz czas ładowania w rankingach wyszukiwarek. Oznacza to, że nie tylko ludzie są sfrustrowani Twoją witryną, ale także nie plasują się wysoko w wyszukiwarkach. Według Google szybsze witryny tworzą zadowolonych użytkowników i zauważyli w swoich wewnętrznych badaniach, że gdy witryna reaguje powoli, odwiedzający spędzają tam mniej czasu.
6. Twoja analiza witryn i rankingi wyszukiwania są fatalne.
Analityka internetowa to świetny sposób na badanie skuteczności witryny, ale nie chodzi tylko o odsłony strony i użytkowników, z którymi należy się obawiać. Czy Twoja witryna ma wysoki współczynnik odrzuceń co oznacza, że użytkownicy szybko z niej wychodzą? Czy średni czas odwiedzin w witrynie jest bardzo krótki? Czy masz niską średnią liczbę odsłon na wizytę? Mogą to być wskaźniki, które sugerują że Twoja witryna i zawartość nie są właściwe i nie działają.
Co z twoimi rankingami wyszukiwania? Czy Twoja witryna ma dobrą rangę pod względem słów kluczowych używanych przez ludzi do wyszukiwania usług i / lub produktów oferowanych przez Twoją firmę? Jeśli nie, to najprawdopodobniej Twoja witryna nie została odpowiednio zoptymalizowana pod kątem wyszukiwania lub korzysta ze starych sztuczek, które obecnie już nie działają i sprawią, że Twoja strona zostanie usunięta w wyników wyszukiwania.
Co gorsza, jeśli Twoja witryna nie korzysta nawet z narzędzi analitycznych, zdecydowanie musisz rozważyć zlecenie budowy nowej strony internetowej.
7. Twoja strona nie ma możliwości łatwego zarządzania treścią.
Czasy statycznych stron internetowych już dawno minęły. Omówiłem wcześniej znaczenie posiadania świeżej, atrakcyjnej treści, a większość stron internetowych jest teraz zbudowana z systemem zdalnego zarządzania treścią (skrót CMS z ang. Content Management System), który umożliwia łatwe dodawanie, edytowanie i aktualizowanie treści internetowych w szybkim tempie, a nawet zaplanowanie aktualizacji z wyprzedzeniem.
Statyczne strony internetowe pozostawiają wiele firm ze związanymi rękami, jeśli nie mają u siebie kogoś, kto zna programowanie w HTML. Jeśli jesteś sfrustrowany tym trudnym kodem lub musisz czekać, aż programista dostanie się do twoich aktualizacji, na pewno potrzebujesz nowej strony, która jest oparta na systemie CMS. Dzięki temu będziesz sam edytował własne treści w bardzo prosty sposób.
8. Twoja strona nie jest przyjazna dla urządzeń mobilnych.
Urządzenia mobilne (smartfony i tablety) stają się podstawowymi urządzeniami do przeglądania Internetu dla wielu osób. Ponieważ ludzie spędzają coraz więcej czasu na swoich urządzeniach mobilnych, ważne jest, aby Twoja witryna była przyjazna dla Tych właśnie urządzeń. Przyjazna czyli poprawnie wyświetlana na każdym telefonie i tablecie z systemem iOS, Windows lub Android. Według Google prawie 75% użytkowników preferuje stronę przyjazną dla telefonów komórkowych. Poza tym wyszukiwarka Google stale obniża pozycję Twojej strony jeśli nie jest ona dostosowana do urządzeń mobilnych.
Ponadto 50% osób stwierdziło, że nawet jeśli lubią Twoją witrynę, będą jej rzadziej używać, jeśli nie będzie ona przyjazna dla urządzeń mobilnych. Jeśli Twoja witryna nie działa dobrze na urządzeniach mobilnych, możesz stracić ogromne możliwości biznesowe. Jeśli budujesz nową witrynę, musisz rozważyć responsywny projekt strony internetowej, który wyglądem automatycznie dostosowuje się do wyświetlaczy urządzeń mobilnych (z ang. RWD oznacza Responsive Web Design).
9. Twoja strona zawiera elementy Flash.
Był czas, kiedy całe strony internetowe były budowane przy użyciu technologii Flash. Prawie każda strona internetowa miała intro we Flash’u lub pokaz slajdów, ale te dni po cichu się skończyły. Witryny oparte na technologii Flash ładują się powoli (pamiętaj o powodzie nr 5), są nieodpowiednie dla SEO (pamiętaj o powodzie nr 6), ich działanie jest ograniczone w telefonach komórkowych i tabletach (pamiętaj o przyczynie nr 8) i nie jest akceptowana przez przez produkty Apple na laptopach, komputerach, iPhone’ach i iPadach.
Ponadto mają one typowe słabe standardy użyteczności i mogą być trudne lub mylące w nawigacji (pamiętaj o powodzie nr 4). Faktem jest także, że znana firma Adobe – właściciel technologii Flash – nie używa jej nawet na swojej stronie internetowej – prawdopodobnie z powodu tych wielu ograniczeń.
10. Twoja witryna nie integruje mediów społecznościowych.
Social Media czyli media społecznościowe stały się integralną częścią naszej kultury i są niezbędne zarówno dla firm B2C, jak i B2B, więc zdecydowanie powinny zostać zintegrowane z Twoją witryną. Twoje profile mediów społecznościowych powinny być wyraźnie połączone na każdej stronie Twojej witryny, zarówno w nagłówku jak i w stopce. Twoja strona główna powinna zawierać np. link do Twojego profilu na Twitter, Instagram, Facebook czy YouTube, a Twój blog i strony docelowe powinny korzystać z przycisków udostępniania społecznościowego. Twoja strona internetowa powinna ułatwić udostępnianie społeczności. Jeśli Twoja witryna, sklep internetowy czy blog nie jest centrum aktywności w mediach społecznościowych, konieczna jest budowa nowej strony internetowej.
11. Twoja witryna nie zawiera CTA czyli wezwań do działania.
Twoja strona ma na celu przyciągnięcie potencjalnych klientów i nowoczesne prowadzenie biznesu. Skuteczne wezwanie do działania (z ang. CTA oznacza Call To Action) skutkuje większą liczbą potencjalnych klientów i skuteczności sprzedaży w Twojej witrynie. Wezwanie do działania występuje wtedy, gdy użytkownik odwiedzający witrynę poprosi o wykonanie określonej czynności. Ta konkretna czynność może polegać na złożeniu prośby o dodatkowe informacje lub prezentację, subskrybowaniu bloga, newsletter’a, pobraniu oficjalnego dokumentu, e-book’a, zarejestrowaniu się na imprezie lub zakupie.
Niezależnie od tego, jakie działania chcesz wprowadzić dla swoich użytkowników, musisz wyraźnie zaznaczyć to na swojej stronie internetowej za pomocą grafiki, przycisków, banerów lub linków. Prawie każda strona Twojej witryny powinna mieć wyraźne wezwanie do działania. Większość tych linków CTA powinny kierować osoby na strony docelowe, na których formularz internetowy zbiera informacje kontaktowe użytkownika w zamian za ofertę.
12. Twoja strona internetowa nie reprezentuje już Twojej firmy.
- Czy twoja firma wystarczająco rozwinęła się i ewoluowała w ciągu ostatnich kilku lat?
- Czy dodaliście w firmie nowe usługi lub produkty?
- Czy zwiększyliście ilość pracowników?
Jeśli nie to najprawdopodobniej Twoja witryna nie odzwierciedla już dokładnie Twojej firmy. Twoja strona internetowa powinna być spójna z tym, co mówisz swoim klientom. Jeśli jest nieautentyczna i nieaktualna, nadszedł czas na jej przeprojektowanie.
Gdzie zamówić nowoczesną stronę internetową?
Jeśli którykolwiek z powyższych powodów na tej liście dotyczy Twojej strony, zapewne nadszedł czas, aby rozważyć budowę nowego serwisu www. Jeśli wstydzisz się swojej strony internetowej, unikasz i nie mówisz o niej swoim klientom, to czas najwyższy to zmienić. Twoja strona internetowa powinna być czymś, z czego Ty i Twoi pracownicy powinniście być dumni. Jej celem jest dobrze reprezentować Twoją firmę i zawierać atrakcyjne treści, które przyciągają potencjalnych klientów, angażują i zachęcają do kontaktu i zakupu przez Twoich klientów.
Potrzebujesz pomocy w zakresie budowy nowej strony internetowej dla Twojej firmy? Jestem tutaj, aby Ci doradzić i bezboleśnie przeprowadzić przez cały ten proces, który często odsuwałeś w czasie.
Skontaktuj się ze mną lecz najpierw zobacz poniższą propozycję budowy nowoczesnej strony internetowej zgodnej z obowiązującymi na ten rok trendami!
fixfixWEB / Rozbudowana strona internetowa pod klucz
2 899,00 zł cena brutto
Oferta budowy rozbudowanej strony internetowej dla firm, które szukają czegoś więcej, niż tylko prosta wizytówka w Internecie.
Nie trać czasu na samodzielną budowę strony www! Zleć to nam.
Wybierając naszą ofertę, otrzymasz wszystko co niezbędne, aby Twoja firma wyróżniała się na tle konkurencji.
Opis
Twoja nowa strona internetowa
Czy wiesz, że około 82% Twoich klientów sprawdza Twoją firmę w Internecie.
- Potrzebujesz strony www, która spełnia wszystkie wymagania wyszukiwarek oraz jest prawidłowo wyświetlana na wszystkich urządzeniach?
- Masz już własną stronę www, ale wykonana była ponad 3 lata temu?
- Chcesz jednocześnie podwyższyć pozycję swojej witryny internetowej w wyszukiwarce Google?
- Chcesz być na bieżąco z panującymi e-trendami?
Nie szukaj dalej! Jesteś we właściwym miejscu!
Twoja strona jest bardzo ważnym elementem Twojego biznesu, a czasami nawet jego największym atutem. Więcej osób z twoich klientów przegląda twoje strony internetowe niż cokolwiek innego. Dlatego ważne jest, aby była ona nowoczesna i spełniająca wszystkie wymogi aktualnych e-trendów. Poznaj moją propozycję budowy stron internetowych, które są przejrzyste, funkcjonalne i zweryfikowane pod względem wyszukiwarek.
Zamów swoją nową stronę www
- Czas realizacji – 6 dni
- Liczba stron – do 10
- Responsywność – tak
- Ilość wersji językowych – 1
- Zarządzanie treścią – nie
- Zdjęcia – tak (bank zdjęć)
- Formularze kontaktowe – tak
- Interaktywna mapka Google – tak
- Certyfikat SSL (zielona kłódeczka) – tak
- Blog – tak
- System – WordPress
- Pozycjonowanie fixfixSEO MIDI – tak
Podano ceny brutto.
Ceny nie zawierają kosztów domeny i hostingu.