Piszemy o web smarketingu, marketingu i technologiach internetowych dla firm.

Mindfulness w pracy

Mindfulness w pracy – Zalety praktyk mindfulness dla Twojej firmy. Porady i wskazówki.

Z reguły, nasz umysł, poza snem oczywiście jest wypełniony mnóstwem różnorakich myśli związanych z przeszłością lub przyszłością. Uważność jest niesamowitym narzędziem pozwalającym na redukcję stresu oraz na zdecydowanie większą koncentrację podczas firmowych spotkań, spotkań z klientami czy pracy przy komputerze. Oto kilka najlepszych praktyk, które każda firma może wykorzystać, aby zacząć trening mindfulness w pracy.

Przeczytaj, bo warto
Sztuczna inteligencja w marketingu

Sztuczna inteligencja w marketingu, biznesie i zarządzaniu w 2020 roku.

Sztuczna inteligencja (z ang. AI – Artificial Intelligence) to nauka zajmująca się budowaniem inteligentnych maszyn i programów, które potrafią myśleć i reagować jak ludzie. Posiada wyjątkowe możliwości, które można wykorzystać w marketingu cyfrowym w postaci generowania treści, komunikacji, kierowania reklam, wyszukiwania semantycznego, rozpoznawania mowy, analizy predykcyjnej i wiele innych.

Przeczytaj, bo warto
Jak pozyskać klienta?

Jak pozyskać klienta? Sposoby na pozyskiwanie klientów.

Posiadanie świetnego produktu lub usługi, której jesteś pewien, że wiele osób będzie potrzebować, nie wystarczy. Klienci nie znajdą Ciebie, Twojego sklepu, Twojej witryny ani Twojej strony na Facebooku tylko dlatego, że zaczynasz działalność. Musisz wyjść i znaleźć potencjalnych klientów. Jeśli jesteś startupem lub istniejącą firmą, która szuka więcej sposobów na powiększenie bazy klientów, poniższe strategie powinny pomóc Ci w osiągnięciu celów.

Przeczytaj, bo warto
Narzędzia SEO - fixfix.pl

Narzędzia SEO 2020 – Bezpłatne i płatne narzędzia do pozycjonowania.

Narzędzia SEO w ogromnym stopniu pomagają w optymalizacji i pozycjonowaniu stron internetowych. Tylko, które programy wybrać kiedy na rynku można ich znaleźć ponad setkę? Nie chcę jednak tworzyć wielkiej, długiej, kompletnej listy narzędzi SEO, bo szanuję Wasz i mój czas. Ta poniższa lista ma za zadanie pokazać najlepsze, najbardziej skuteczne i najwyżej oceniane narzędzia SEO na rynku.

Przeczytaj, bo warto
Wady e-biznesu

Wady e-biznesu. Poznaj drugą stronę medalu handlu w Internecie. Krótka lista.

Handel elektroniczny jest potężnym narzędziem internetowym, który może pomóc Twojej firmie w rozwoju. Aby dokonać uczciwej oceny e-biznesu, nie możemy dyskutować jedynie o jego zaletach. Spójrzmy także na drugą stronę medalu. Ten artykuł w znacznym stopniu pomoże Ci zrozumieć świat e-commerce, udostępniając więcej informacji na temat jego wad. Poznaj więc wady e-biznesu.

Przeczytaj, bo warto
Jak poprawić marketing firmy?

Jak poprawić marketing firmy? 10 skutecznych wskazówek dla małych i średnich firm.

Jak poprawić marketing własnej firmy? Nie wiesz, od czego by najlepiej zacząć? Szukasz szybkich i wyraźnych efektów? Skorzystaj z marketingu cyfrowego, który w szybkim czasie może przynieść niesamowite efekty i zwiększyć Twoją sprzedaż. Oto 10 szybkich i skutecznych sposobów na wykorzystanie potencjału marketingu cyfrowego, które warto wdrożyć w swojej firmie.

Przeczytaj, bo warto
CX Customer Experience - 5 pytań

Customer Experience (CX) – 5 pytań, które powinieneś zadać każdemu swojemu klientowi.

Bezustanne zbieranie opinii po dokonanych z klientami transakcjach to świetny sposób, aby dowiedzieć się, jak skuteczniej promować swoją firmę. Jeśli nigdy wcześniej tego nie robiłeś, zrób to natychmiast, ponieważ jest to jeden z najlepszych sposobów, aby odkryć, co tak naprawdę odróżnia Cię od konkurencji. Poznaj 5 pytań, które powinieneś zadać każdemu swojemu klientowi.

Przeczytaj, bo warto
Najlepsze książki e-commerce, e-biznes, e-handel

Najlepsze i najciekawsze książki o e-commerce i e-biznesie.

Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją podróż z e-biznesem, czy już stałeś się już uznanym właścicielem sklepu e-commerce, istnieje wieczna potrzeba zdobycia dalszej wiedzy. Ostatecznie to wiedza poprowadzi cię dalej na horyzonty sukcesu. Oto lista najlepszych i najciekawszych książek o e-biznesie i e-commerce, które musisz przeczytać, aby poszerzyć swoją wiedzę na temat przedsiębiorczości i rozwoju.

Przeczytaj, bo warto
Jak zdobyc, dodać, usunąć opinie w Google

Jak zdobyć więcej pozytywnych opinii w Google?

Opinie Google to opinie klientów przesłane za pośrednictwem Google Moja Firma, które pomagają firmom pojawiać się w lokalnych wyszukiwaniach online. Najlepszym sposobem na uzyskanie większej liczby opinii Google jest bezpośrednia prośba klientów o opinie i ułatwienie im wystawienie recenzji. Poniżej znajdziesz więcej przydatnych wskazówek w jaki sposób uzyskać więcej pozytywnych opinii w Google.

Przeczytaj, bo warto
Lista najlepszych filmów e-biznes e-commerce e-business

Najlepsze filmy o e-biznesie i e-commerce. Zobacz filmy pełne biznesowej inspiracji.

Biznesowa inspiracja może pochodzić z dowolnego miejsca – nawet z filmów. Ruchomy obraz filmowy, dźwięk oraz głos ludzi odgrywających role filmowe mogą być czasem bardziej skuteczne niż tekst książki. Tak, nawet kwintesencja rynku e-commerce może nauczyć się kilku rzeczy z niektórych filmów.  Oto filmy, które każdy sprzedawca e-commerce musi zobaczyć.

Przeczytaj, bo warto
Niezbędne elementy strony internetowej

Niezbędne elementy strony internetowej – musisz je poznać!

Co sprawi, że Twoja strona internetowa będzie idealna do promowania Twojej marki? Według badań, aż 80% osób sprawdza planowany zakup w sieci przed jego rzeczywistym dokonaniem. Prezentowanie im jak najlepszej strony internetowej zdecydowanie wpłynie na podjęte decyzje i tym samym pomoże w lepszej sprzedaży. W niniejszym artykule poznasz niezbędne elementy poprawnej strony internetowej.

Przeczytaj, bo warto
Jak wybrać słowa kluczowe Google?

Jak wybrać właściwe słowa kluczowe?

Wybór najskuteczniejszych słów kluczowych w celu połączenia z rynkiem docelowym może zająć Ci trochę czasu i badań, ale wyniki zapewne będą tego warte. Zwiększenie ruchu na Twojej stronie jest pewnie dla Ciebie priorytetem, ale przyciągnięcie odpowiednich odbiorców jest koniecznością. Poznaj 5 skutecznych, sprawdzonych porad, które pomogą Ci wybrać właściwe słowa kluczowe dla Twojego biznesu.

Przeczytaj, bo warto