Czy warto prowadzić bloga firmowego?
Czy warto prowadzić bloga firmowego? Blogowanie, zwłaszcza w połączeniu z mediami społecznościowymi, jest skutecznym sposobem promowania firmy w Internecie.
Wciąż jest wielu właścicieli małych lub średnich firm, którzy wahają się założeniem własnego bloga biznesowego, dlatego też tracą duże szanse na rozwój przedsiębiorstwa.
Istnieje kilka powodów, dla których właściciele małych i średnich firm nie blogują:
- Potrzeba czasu i zasobów, które mogą być przytłaczające.
- Brak wiedzy, jak zacząć blogować z perspektywy technicznej (rozwiązanie znajdziesz tutaj).
- Rozwijanie bloga biznesowego, który koncentruje się na jednym konkretnym temacie, może stanowić nie lada wyzwanie.
- Konsekwentne tworzenie ciekawych artykułów związanych z biznesem może być trudne.
5 powodów, aby założyć blog biznesowy
Ale założenie bloga biznesowego nie musi być strasznym lub przytłaczającym doświadczeniem dlatego też warto podjąć ten wysiłek dlatego, że dobra i użyteczna treść to jedno z najlepszych narzędzi sprzedażowych na świecie.
Czy warto prowadzić bloga firmowego?
Oto pięć największych powodów, dla których powinieneś założyć bloga dla swojej firmy.
1. Będziesz blisko swoich klientów
Blogi biznesowe zazwyczaj nie obejmują bezpośredniej promocji Twoich produktów i usług w związku z tym nie oznacza to, że blog nie jest godny działań marketingowych.
Promocja odbywa się w sposób bardziej pasywny.
„Świetna treść to najlepsze narzędzie sprzedaży na świecie”.
Omawiając branżę, w której pracujesz, ogólne usługi, które świadczysz oraz indywidualne wyzwania grupy docelowej, w następstwie otrzymujesz swoje imię przed klientami, którzy mogą potrzebować i rozważyć zakup produktu lub wynajęcie go do świadczenia usług.
2. Zwiększysz ruch w swojej witrynie
Większość blogów biznesowych jest oddzielona od strony internetowej firmy, utworzona jako inna sekcja lub jako zupełnie inna strona.
Posiadanie drugorzędnej lokalizacji pozwala na dotarcie do nowych użytkowników i przeniesienie ruchu do swoich produktów i usług, sklepu internetowego lub stron kontaktowych za pośrednictwem linków w nawigacji.
3. Wykreujesz się jako ekspert branżowy
Twoje posty na blogu mogą wykazać się sporą wiedzą na konkretny temat ponieważ udostępniasz czytelnikom wysokiej jakości, użyteczne informacje.
Z biegiem czasu możesz stać się znanym źródłem informacji, które dostarcza spójnych i przydatnych porad, aby pomóc czytelnikom poznać nowe narzędzia i zasoby, rozwiązywać trudne wyzwania, problemy i dzięki, którym będą mogli rozwijać siebie i własne firmy.
„Trzy razy pomyśl po co i dla kogo tworzysz treść”.
4. Rozwiniesz aktywną społeczność
Jedną z najlepszych części udanego bloga biznesowego jest komunikacja http://opelz-blog.de/bokstaven-a/index.html , współpraca i udostępnianie, które mogą mieć miejsce w komentarzach.
Ułatwienie aktywnego obszaru komentarzy na blogu poprzez publikowanie i odpowiadanie na komentarze w następstwie może pomóc w tworzeniu społeczności o wspólnych zainteresowaniach i nauczyć Cię wiele o swoich odbiorcach i Twojej ofercie w tym procesie.
„Przyszłość biznesu to społeczność”.
5. Stwórz cenne relacje
Blog biznesowy nie musi być naszpikowany tylko i wyłącznie tematyką biznesu.
Możesz uniknąć nudnego biznesowego bloga, wstrzykując trochę swojej osobowości i osobistej marki, od czasu do czasu odrzucając temat i używając humoru.
Daje to nie tylko trochę indywidualności Twojego bloga, ale dodatkowo może również sprawić, że czytelnicy będą bardziej związani i dostępni.
„Twórz dobre treści. lle tylko Internet pomieści”.
To tylko niektóre z korzyści, które mogą przynieść sukces blogu biznesowego.
Chociaż stworzenie blogu biznesowego wymaga czasu, poświęcenia i cierpliwości, z pewnością po rozpoczęciu będziesz na dobrej drodze do realizacji tych i wielu innych korzyści.
Czy warto prowadzić bloga firmowego?
Załóż firmowy blog biznesowy
fixfixBLOG / Nowoczesny blog internetowy
1 899,00 zł cena brutto
- Czas realizacji – 6 dni
- Liczba artykułów – nieograniczona
- Responsywność – tak
- Ilość wersji językowych – 1
- Zarządzanie treścią – tak
- Zdjęcia – tak
- Formularze kontaktowe – tak
- Certyfikat SSL – tak
- System – Wordpress
- Pakiet MINI SEO – gratis!
Opis
Zbuduj wizerunek tworząc użyteczne treści
Czy wiesz, że dobra treść to jedno z najlepszych narzędzi sprzedaży na świecie?
Blogowanie, zwłaszcza w połączeniu z mediami społecznościowymi, jest skutecznym sposobem promowania firmy w Internecie, a często nawet sprzedaży. Wciąż jest wielu właścicieli małych i średnich firm, którzy wahają się przed założeniem bloga biznesowego. Tracą przy tym wiele potencjalnych kontaktów i szans na zwiększenie swoich przychodów.Nie trać tej szansy i poznaj poniższą ofertę budowy profesjonalnego bloga dla Twojej firmy bądź Twojej pasji.
- Czas realizacji – 6 dni
- Liczba artykułów – nieograniczona
- Responsywność – tak
- Ilość wersji językowych – 1
- Zarządzanie treścią – tak
- Zdjęcia – tak (bank zdjęć)
- Formularze kontaktowe – tak
- Certyfikat SSL – tak
- System – WordPress
- Pakiet MINI SEO – gratis!
- Możliwość rozbudowany o dodatkowe funkcje.
- Możliwość monetyzacji bloga (fixfixSHOP).
Podano ceny brutto.
Ceny nie zawierają kosztów domeny i hostingu.
„Twórz dobre treści. lle tylko Internet pomieści”.
Lølson Zawadzki – Full Brain Marketer
Posiadanie własnego bloga biznesowego pozwoli na zbudowanie profesjonalnego wizerunku twojej firmy w internecie. Dlatego warto zadbać o tą gałąź.