Jak dobrać słowa kluczowe Google?
Słowa kluczowe do pozycjonowania
Autor:
Lolson Zawadzki
Myślisz nad tym, jak dobrać słowa kluczowe Google? Wybór odpowiednich słów kluczowych i wyrażeń kluczowych jest jednym z najważniejszych kroków skutecznej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek.
Zwiększenie ruchu na Twojej stronie jest priorytetem, ale przyciągnięcie odpowiednich odbiorców jest koniecznością.
Wybór najskuteczniejszych słów kluczowych w celu połączenia z rynkiem docelowym może zająć trochę czasu i badań, ale wyniki będą tego warte.
1. Wybierz słowa, które prawdopodobnie wybrałby Twój klient.
2. Poznaj słowa kluczowe swojej konkurencji.
3. Używaj słowa kluczowe z długim ogonem.
4. Używaj narzędzi do analizy słów kluczowych.
5. Analizuj wyniki wybranych słów kluczowych.
1. Wybierz słowa, które prawdopodobnie wybrałby Twój klient.
Zidentyfikuj grupę docelową i postaw się w sytuacji klienta podczas tworzenia początkowej listy słów kluczowych.
Zadaj sobie pytanie: „Gdybym chciał znaleźć jeden z tych produktów lub usług, co wpisałbym w Google?”.
Możesz także skonsultować się z innymi osobami, takimi jak przyjaciele, członkowie rodziny, a nawet obecni klienci, aby uzyskać opinię na temat wyrażeń, które chcieliby używać podczas wyszukiwania Twoich produktów i usług.
2. Poznaj słowa kluczowe swojej konkurencji.
Zrób listę Twoich głównych konkurentów i przejdź do ich stron internetowych, aby zobaczyć, na jakie słowa kluczowe są kierowane.
Przeczytaj ich zawartość i wyświetl ich meta tagi, aby pomóc w identyfikacji słów kluczowych, na które są kierowani.
Patrząc na słowa kluczowe konkurencji, nie tylko zobaczysz, o czym możesz zapomnieć, ale także poszerzysz listę pomysłów.
3. Używaj słowa kluczowe z długim ogonem.
Słowa kluczowe z długim ogonem to kombinacja trzech lub więcej słów lub fraz.
Chociaż słowa kluczowe z długim ogonem mają zwykle mniejszą liczbę wyszukiwań, generalnie przyciągają bardziej trafny ruch, są zazwyczaj mniej konkurencyjne i łatwiej je zdobyć w rankingu.
Wybierz słowa kluczowe z długim ogonem, które pomogą określić Twój produkt lub usługę.
- Więcej o słowach kluczowych z długim ogonem przeczytasz także w moim osobnym artykule: Jak znaleźć się na pierwszej stronie w Google. Klucz do sukcesu >>>.
4. Używaj narzędzi do analizy słów kluczowych.
Korzystaj z wielu narzędzi doboru słów kluczowych.
Najbardziej popularny z nich to bezpłatny Planer słów kluczowych dostępny w sieci Google Ads.
Za pomocą tego jak i innych narzędzi można gromadzić dane dotyczące wielkości i trendów słów kluczowych, konkurencji słów kluczowych, podobnych słów kluczowych i innych.
5. Analizuj wyniki wybranych słów kluczowych.
Po wybraniu odpowiednich słów kluczowych nie zapomnij ich monitorować i analizować ruch z nimi związany.
Często pojawiają się popularne słowa kluczowe lub frazy, a także nowe słowa kluczowe, których mogą używać konkurenci.
Nie zapomnij używać swoich słów kluczowych tam, gdzie to tylko możliwe.
Wstaw swoje słowa kluczowe do postów na blogach, postów w mediach społecznościowych i treści witryny. Im częściej użyjesz słów kluczowych w swoich treściach, tym łatwiej będzie Ci znaleźć twoją grupę docelową.
Może wygląda to tak, jakbym się podlizywał internetowemu gigantowi, ale bez wątpienia bardzo pomocnym i bezpłatnym narzędziem jest Google Analitycs.
Warto zapoznać się z tym analitycznym programem bo ukazane tam wyniki, zaskoczyły nie jednego właściciela firmy czy webmastera.
„E-marketing bez analizy jest jak chodzenie w jaskini bez latarki”.
Lølson Zawadzki – Full Brain Marketer
Pozwól fixfix przyjrzeć się Twojej obecnej strategii i jeśli chcesz przedyskutować dotychczasowe efekty lub je poprawić https://italoptik.com/character-c/index.html , skontaktuj się ze mną.