Twoja firmowa strona internetowa jest potężnym narzędziem marketingowym. Dobrze utrzymana strona internetowa może pomóc Ci zdobyć przewagę konkurencyjną w swojej branży i poprawić wizerunek firmy.
Strony internetowe się starzeją
Stworzenie nowoczesnej strony internetowej oferuje wiele korzyści, w tym pomoc w uzyskaniu większej liczby potencjalnych klientów, zwiększenie sprzedaży, ulepszenie profesjonalnej marki, a także poprawę obsługi klienta wykorzystując najnowsze narzędzia web smarketingowe.
Poniżej znajduje się zestaw zalet budowania nowej strony internetowej dla małych i średnich firm:Według ostatnich badań, około 50% wszystkich małych i średnich przedsiębiorstw nie posiada lub posiada przestarzałe i nieaktualne strony internetowe.
1. Poprawa skuteczności reklamowej
Umieszczenie adresu strony internetowej we wszystkich materiałach promocyjnych pomoże Ci uzyskać dodatkową ekspozycję i zachęci odwiedzających do sprawdzenia witryny pod kątem poszukiwanych informacji i pogłębienia wiedzy o Twojej firmie, jej produktach lub usługach.
2. Oszczędność na kosztach drukowania i dystrybucji
Witryna internetowa może działać jako broszura lub katalog online, który można zmienić lub zaktualizować w dowolnym momencie. Jeśli korzystasz z systemu zarządzania treścią (CMS), możesz wprowadzać zmiany szybko i bezpłatnie.
3. Łatwy dostęp do nowych klientów
Możesz poprosić dotychczasowych klientów o skierowanie Cię do swoich współpracowników, kolegów, przyjaciół i krewnych, używając tylko swojego prostego adresu internetowego czyli adresu URL.
4. Łatwość obsługi i aktualizacji
Jeśli witryna internetowa zostanie odpowiednio wykonana, zawsze będzie aktualna dzięki temu, że łatwo ją wyedytujesz z dowolnego komputera, tabletu czy telefonu. Koniec z koniecznością płacenia programistom za każdym razem, gdy chcesz dodać nowy produkt, usługę lub treść.
5. Poprawa wydajności
Witryna zwiększa wydajność Twojej firmy, ponieważ mniej czasu poświęcisz na wyjaśnianie klientom szczegółów produktu lub usługi, ponieważ wszystkie te informacje są dostępne 24 godziny na dobę w Twojej witrynie.
6. Edukacja swoich klientów
Twoja witryna może oferować bezpłatne porady dotyczące Twoich produktów i usług. Informacje te powinny być dostępne o dowolnej godzinie w dobrze przemyślany i spójny sposób.
7. Rozwój swojego rynku
Internet pozwala firmom przełamać bariery geograficzne i stać się dostępnym z każdej części świata przez potencjalnego klienta, który ma połączenie z Internetem. Sprzedaż produktów online jest tańsza i łatwiejsza dla Ciebie i Twoich klientów.
8. Rozszerzenie zasięgu lokalny
Rozszerz lokalny zasięg swojego sklepu stacjonarnego na konsumentów na całym świecie. Dzięki nowoczesnej stronie internetowej będziesz sprzedawał 24 godziny na dobę, 365 dni w roku, z wszystkimi informacjami, które odwiedzający muszą podjąć, aby podjąć świadomą decyzję.
9. Promowanie i sprzedaż produktów i usług
Pokaż zdjęcia i szczegółowe opisy swoich produktów lub usług. Wyjaśnij, dlaczego twoje produkty lub usługi przewyższają konkurencję. Przedstaw korzyści. Pokaż odwiedzającym, w jaki sposób Twoje produkty lub usługi mogą im pomóc w życiu osobistym lub zawodowym.
10. Ciągła widoczność
Gdy klienci i potencjalni klienci są poza domem, nadal będą mogli znaleźć Cię za pośrednictwem np. telefonu. Twój numer telefonu, adres można udostępnić z witryny internetowej lub witryny przyjaznej dla urządzeń mobilnych.
11. Kiedy zmieniasz lokalizacje
Jeśli przeniesiesz swoją firmę do nowej lokalizacji, klienci nadal będą mogli Cię znaleźć, ponieważ Twoje główne narzędzie marketingowe, Twoja strona internetowa, będzie szybko zaktualizowana. Twoja strona jest elastyczna, a jeśli Twoja optymalizacja pod kątem wyszukiwarek zostanie przeprowadzona prawidłowo, Twoja firma pojawi się w sieci dla użytkowników, którzy Cię szukają.
12. Świetne narzędzie do znajdowania nowych pracowników
Możesz zamieszczać oferty pracy na dostępne stanowiska, a kandydaci mogą zbadać Twoją firmę, przeczytać opinie i złożyć swoje CV przez e-mail.
13. Twoja własna tożsamość internetowa
Twoja własna nazwa domeny (np. https://fixfix.pl) ustanawia silną tożsamość marki online.
14. Komunikacja dwukierunkowa
Klienci mogą szybko i łatwo skontaktować się z Tobą, wyrazić opinię o swoich produktach lub zapytać o dostępność produktu.
15. Tanie badania rynku
Możesz skorzystać z interaktywnych ankiet odwiedzających i ankiet online, aby poznać potrzeby swoich klientów.
16. Budowanie reputacji
Zostań lub pozostań ekspertem, demonstrując wiedzę i doświadczenie w swojej dziedzinie biznesu. Napisz posty na blogu i artykuły na stronie, które edukują odwiedzających i pomagają im zrozumieć Twoją firmę i jej ofertę.
17. Poprawa obsługi klienta
Zapytania mogą być wysyłane za pośrednictwem formularzy online i auto agentów automatycznie w dzień lub w nocy. W ten sposób Twój klient ma może złożyć zapytanie ofertowe o każdej porze dnia i nocy. Zadbaj jedynie, aby szybko na nie odpowiedzieć.